۲ مطلب در آبان ۱۴۰۱ ثبت شده است

کدام دریل مناسب سوراخ‌کاری فلزات است؟

کدام دریل مناسب سوراخ‌کاری فلزات است؟

 

هنگامی که بحث سوراخ‌کاری فلزات به میان می‌آید اکثر مردم فکر می‌کنند که این کار با یک دریل معمولی امکان‌پذیر است و یک دریل کاری عادی را در ذهن خود تصور می‌کنند. اما باید گفت که سوراخ‌کاری فلزات فرایندی متفاوت از سوراخ‌کاری قطعاتی مثل چوب یا دیوار دارد.

به گزارش ایسنا به نقل از ایران بور، برای سوراخ‌کاری فلز ضخیم و سایز بیش از 16 میلیمتر نیازمند دریلی قدرتمند با توان موتور بیش از 1000 وات هستیم. نگهداری این دریل با دست در هنگام کار می‌تواند خیلی دشوار و خطرناک باشد، قلاب کردن مته در این ابعاد می‌تواند به اپراتور آسیب جدی وارد کند.

به همین دلیل نیاز به دریل به همراه پایه نگهدارنده داریم و به این دلیل باید از دریل‌های مگنتی استفاده کنیم. این نوع دریل‌ها به واسطه آهنربای الکتریکی که دارند، روی قطعات فلزی فیکس شده و سوراخی دقیق و بدون خطا را به ما ارائه می‌دهند. اما این موضوع که دریل مگنت چیست و دقیقا به چه شکلی فلزات را سوراخ می‌کند و اصلا چرا باید از آن برای سوراخ‌کاری فلزات استفاده کنیم، موضوعاتی هستند که در ادامه به آن پاسخ خواهیم داد.

 

ادامه مطلب
۱ ۰ ۰ دیدگاه

اره برقی صنعتی در طرح های مختلف ساخته و روانه بازار می شود

استفاده از لوازم برش دهنده نیاز به رعایت اصول ایمنی خاصی دارد، در ساخت اره برقی های صنعتی باید موارد ایمنی به خوبی رعایت شود.

 

افرادی که با مشاغلی مانند نجاری، باغبانی و امثال آن سر و کار دارند احتمالا بارها مجبور به استفاده از اره برقی شارژی بنزینی زنجیری شده اند که در فروش ویژه دارای قیمت مناسب تری بوده و خرید چنین ابزاری را مقرون به صرفه تر کرده است. اره برقی که به آن اره زنجیری هم گفته می شود دارای مصارف ویژه ای بوده که برای بریدن قطعات چوبی و یا آهنی مورد استفاده قرار خواهد گرفت اما اره های به کار گرفته شده برای هر کدام تفاوتهای اساسی در ساختار با یکدیگر دارند.

 

 

اره زنجیری

 

 

 

 

.

 

nر ساخت انواع اراه برقی از یک قاعده کلی استفاده می شود و آن هم چرخیدن سریع یک نوار دندانه دار حول یک صفحه فلزی دایره ای شکل است که با کمک موتور اره برقی چنین حرکتی اتفاق خواهد افتاد و زنجیر دندانه دار با سرعت بالایی به چرخش در می آید. برای خرید اره برقی شارژی بنزینی زنجیری در فروش ویژه حتما سری به فروشگاه اینترنتی ما که لینک مستقیم آن در ادامه آمده است بزنید تا ضمن مشاهده مدلهای مختلف بتوانید با توجه به مشخصات فنی که برای هر کدام ذکر شده است اقدام به انتخاب و خرید بهترین محصول کنید.اره برقیهای عرضه شده در سایت بزرگ ابزار گالری همگی از برندهای مطرح حال حاضر بازار هستند که دارای گارانتی و ضمانتنامه های معتبر و طولانی مدت می باشند.

 

 

ادامه مطلب
۲ ۰ ۱ دیدگاه


"به نام خدا"

زمانی شروع به نوشتن کردم که احساس کردم قلمم را خوب به رقص در می آورم با سازی که از حرف های دلم کوک میکنم زمزمه هایی میکردم و روی کاغذ سفید با یک قلم نظاره گر رقص موزونشان میشدم گاه گاه زمزمه هایی هست که هر آدمی اگر دستی به قلم برده باشد دوست دارد برای خودش و یا آن دلیلی که باعث نوشته شدن این واژه ها شد بنویسید من هم ساده آغاز کردم و ساده اخت گرفتم و ساده ادامه دادم گاهی شنیدن صدای پرنده ای یا دیدن پیر مرد بیچاره ای یا که حتی دیدن یک عاشق آواره ای مرا وادار به نوشتن می کرد ساده بگویم نوشتن را دوست دارم اگر حتی ساده تر هم بخواهم بگویم بی کلک و ریا قلم فرسایی میکنم فقط و فقط برای دل خودم

آخرین مطلب
بایگانی